Myanmar voordat de massa toerisme op gang komt!

Voorbereiden voor Myanmar

De koffers zijn zo goed als gepakt. Iedere keer nemen we weer voor om ruim onder de 20 kg te blijven. Zal het dit keer wel lukken?

Wanneer we het weer bekijken is het nu bloedheet in ons eerste dorp, Yangon, de hoofdstad als dat nog steeds zo is. Goede reden om bij aankomst om 11 uur 's ochtends aanstaande donderdag eerst maar wat te gaan slapen. En dan geestelijk voorbereiden op onze trip met een volgepropte pick-up richting ons hotel bij de Gouden rots vanKyaiktiyo. We zijn wat verwend dus dit is voor ons een uitdaging. We zullen het vast overleven.

Nu eerst de vlucht naar Frankfurt om vervolgens 11,5 uur te vliegen naar Kuala Lumpur en dan nog ruim 2 uur naar de eindbestemming. Wat ons betreft mag het reizen beginnen (zijn we er maar vanaf van die vlucht).

Oja, waneer je rechts in de balk onderin bij 'Blijf op de hoogte!' je email adres invult krijg je een bericht wanneer wij weer iets hebben geplaatst. Mocht je onderweg nog wat tips, opdrachten of bestellingen hebben, laat dan maar weten via een opmerking onder de tekst of foto's. We zullen zien wat we kunnen doen.

Tot snel!