Myanmar voordat de massa toerisme op gang komt!

Terugvlucht van Yangon via Kuala Lumpur

Geheel in stijl hebben wij Myanmar verlaten. Veel leuke ervaringen opgedaan in dit mooie land met de zeer aardige mensen. Er is nog wel veel te doen maar voor toeristen voldoende te ervaren. Super ervaring om te zien hoe Azie er decennia geleden uit zag zoals velen ons hebben verteld. De veranderingen gaan overigens wel snel volgens zeggen.

Maar aangekomen op het vliegveld kregen we bij het in de rij staan om in te checken te horen dat we ruim 1 uur vertraging hadden. Gelukkig is het dus geen uitzondering. Alles werd gereed gemaakt om de koffers in te leveren. En toen POEF!..... alles wat stroom nodig heeft ging uit. Stonden we in een schemerige hal. Langzaamaan sprongen een aantal lampen weer aan en de monitoren lieten de opstart van Windows zien. Op het internationale deel van de luchthaven zijn er wel monitoren en computers inclusief lopende banden. Het is daar net echt.

Eindelijk waren wij aan de beurt, weer stroom uitval. We hebben redelijk wat stroom uitval gehad maar dit was echt over de top. Een toegift ging je aan denken. Gelukkig is toch alles nog optijd rond gekomen. Het vliegtuig ging ook echt een uur later dan gepland.

De verdere vlucht is goed gegaan en na een reis van alles bij elkaar van voordeur tot voordeur van 36 uur waren we weer thuis van een leuke en mooie reis wat zeker aan te bevelen is. Ze kunnen al omgaan met toeristen maar het is soms wel erg knullig, wat het echt vakantie maakt!

Tot een volgende reis!?